Børn og unge

Vicky Knudsen og de frygtløse fugle

Mød biolog, børnebogsforfatter og tv-personlighed Vicky Knudsen - og bliv klogere på fugle!
Vicky Knudsen Ørestad Bibliotek: 30 kr.
Ørestad Bibliotek

Arne Jacobsens Allé 19
2300 København S
Danmark

Den sprudlende naturformidler fra tv tager os omkring nogle af de største fugle, vi har herhjemme – fugle, der ikke altid er lige søde ved hverken artsfæller eller andre arter. Det ændrer dog ikke på, hvor fantastiske fuglene er, og at de kan de vildeste ting, når man først lærer dem at kende.

Vicky Knudsen er uddannet biolog, har holdt et hav af foredrag og medvirket i forskellige naturprogrammer. Vicky er især kendt fra det populære tv-program ”1 døgn, 2 hold, 3 dyr” med Sebastian Klein og podcasten Vildt Naturligt med Johan Olsen.

Alder: For børn fra 6 år og op.

Arrangementsrække med Vicky Knudsen

Arrangementet "Frygtløse fugle" er en del af en arrangementsrække om dyr med Vicky Knudsen på Københavns Biblioteker i efteråret 2024.

Læs mere og tilmeld dig (også) de andre arrangementer med Vicky Knudsen her:

Lørdag d. 7.9. på Brønshøj Bibliotek: Naturens farver (link kommer)

Kildevæld Kulturcenter: Banditter og blodsugere (dato kommer)

Lørdag d. 12.10. på Hovedbiblioteket: Mikromonstre

Lørdag d. 14.12. på Kulturstationen Vanløse: Dyr, vi elsker at hade