Foredrag og debat

Daniel Dalgaard om Vulkanø

Af Claus Vittus

Podcast Månedens forfatter

Daniel Dalgaard var i begyndelsen af juni 2024 inviteret til Hovedbiblioteket som månedens forfatter i anledning af hans seneste bog ”Vulkanø” som var stillet op så publikum kunne se den.

"Vulkanø" er en humoristisk og poetisk roman om, hvad det vil sige at være mand i dag. Samtalen til arrangementet på Hovedbiblioteket kom også til at handle om hans andre bøger,

Titler som interviewer og forfatter Victor Boy Lindholm begyndte arrangementet med at gennemgå.

Tilrettelæggelse Claus Vittus – Københavns Biblioteker

Musik: Mountain Air af Cody Francis

Podcastserien "Månedens forfatter' dykker nysgerrigt  ned i skiftende skøn- eller faglitterære forfatterskaber. Gennem en række samtaler med danske forfattere får du muligheden for at komme helt tæt på, når der stilles skarpt på en aktuel titel og det forfatterskab, den indgår i.

Tilrettelæggelse Claus Vittus

Musik: Epidemic Sound