Litteratur og lyrik

Stjernekigger: Sahar Arezo & Vilde Steenfeldt-Foss

Opdag litteraturhimlens nyeste stjerneskud, når to af dem læser deres tekster op på Hovedbiblioteket.
4. sal, "LIVE", Store scene
Hovedbiblioteket

Krystalgade 15
1172 København K

Det kan du opleve

Til "Stjernekigger" overlader vi scenen til to forfattertalenter, som sætter stemningen umiddelbart inden "Månedens debutanter" går på.

D. 3. september kan du høre Sahar Arezo & Vilde Steenfeldt-Foss læse op.

Om forfatterne

Vilde Steenfeldt-Foss studerede ved Skrivekunstakademiet i Bergen 2023-2024. Naturen er ofte omdrejningspunktet i hendes digte. Planter, dyr og digtets subjekt er symbiotiske.

Sahar Arezo er elev på Forfatterskolen årgang 2023-2025. Hendes tekster kredser ofte om det plastiske i en virkelighed og uroenved, at hverdagen fortsætter efter en katastrofe.

Begge vil læse op fra og kort fortælle om deres spirende forfatterskaber. Tag rigtigt godt imod dem.

Praktisk info

• Arrangementet foregår på LIVE på Københavns Hovedbibliotek. 4. sal, Store scene.
  • Arrangementet er kl. 16.30-16.50
  • Arrangementet er gratis og uden pladsbilletter. Bemærk, at udsynet til scenen er begrænset fra visse pladser.  Vi åbner til salens siddepladser kl. 16.25.

Find vej

Fra Hovedbibliotekets Centralsal finder du sceneområdet på 4. sal på følgende måder:

• Tag elevatoren, som du finder på din højre hånd, når du træder fra Krystalgade ind i Centralsalen. Scenen er til højre, når du træder ud af elevatoren.
  • Tag trapperne som du finder på din højre hånd, når du træder fra Krystalgade ind i Centralsalen. Følg trapperne op til fjerde. Scenen er til højre, når du træder ud på etagen..
  • Følg rulletrapperne op til 3. sal. For enden af sidste rulletrappe går en trappe på din højre side op til 4. sal. Gå til højre for at komme til sceneområdet.