Om dette arrangement

Børn

Mit barns første sang

30.04.24
Kirsten Rigmor Nissen giver indsigt i hvordan sang kan udvikle børns sprog, sociale evner og styrke samhørighedsfølelse mellem jer. Hun giver legende eksempler på hvordan du kan stimulere dit barns sprog gennem sange og fagter, der er nemme at bruge derhjemme.

Kirsten er uddannet pædagog, Cand. Pæd i It didaktisk design og er sanger/sangskriver i sin fritid. Hun har mere end 20 års erfaring med kreative aktiviteter for børn. Hun har skabt forløb med fagtesang for familier på pædagogisk bemandede legepladser i 9 år. Kirsten har udviklet koncepterne ”fagtesang” og ”International songs” til børneetagen LÆS

Praktisk

Her er begrænsede antal pladser, så husk at bestille billet. Billetten gælder til 1 voksen +1 barn i alderen 2-18 måneder.

Arrangementet foregår i Krystalgade 15 på 4. sal .

Mit barns første

er et tilbud på Københavns Hovedbibliotek tirsdage kl. 11-12 fra 19/3 – 14/5.

Her kan du blive klogere på dit barns udvikling, når vi fordyber os i sprog, motorik, sang, læsning, ernæring og rytmik. Oplæggene varetages af en række forskellige eksperter i hyggelige rammer. De kombinerer faglig viden med praktiske øvelser.