50 Kr
Familier
Kurser & workshops

Vilde lege med de mindste (baby 4-12 mdr.)

30.05.24
Krop og sind har brug for alsidig bevægelse, belastning og sansestimulation uanset alder.

Fysioterapeut Marianne Mogensen viser lege, der stimulerer barnets sanser, balance og motorik, heriblandt kolbøtter, snurreture, rulninger og boldlege. Til sidst gearer vi ned med en simpel og dejlig babymassage

Medbring blødt underlag til din baby.

For (bedste)forældre med børn i alderen 4 til 12 mdr.

Gravide er også velkomne (medbring gerne en dukke/bamse).

Noter fremsendes efterfølgende på mail, så du bedre kan huske det hele.

Workshoppen foregår i kultursalen på Kildevæld Kulturcenter, barnevogne må gerne medtages og du kan efterfølgende købe kaffe/the i Cafeen.

Underviser: Aut. fysioterapeut og førstehjælpsinstruktør Marianne Mogensen. Marianne er forfatter til bogen Efter fødsel – træning og babyleg, læs mere på Mariannes hjemmeside www.denfriefys.dk

Babybiblioteket i Kildevæld

OBS: Arrangementet er en del af en arrangementsrække, hvor vi sætter fokus på krop, bevægelse og sprog. Sprog og bevægelse hænger nemlig sammen.
Dit barns sproglige udvikling går hånd i hånd med dets øvrige udvikling – følelsesmæssigt og motorisk.

Efter hver workshop står børnebibliotekar Birgitte klar med pop-up biblioteket, hvor du kan låne de nyeste pegebøger og aktuelle bøger for voksne.
Bøgerne kan lånes med hjem med det samme, blot du har downloadet bibliotekets app. og er meldt ind.