Læseforeningens læseklub

Onsdage i lige uger mellem kl. 15 og 16 inviterer Læseforeningen til fælleslæsning på Vanløse Bibliotek. Ingen tilmelding nødvendig.

Læsegruppen faciliteres af frivillige læseguides, som er uddannet i Læseforeningens metode guidet fælleslæsning - en åben tilgang til litteratur, hvor alle kan være med uden særlige forudsætninger.

Alle kan være med

Læseguiden har på forhånd udvalgt en novelle og et digt, som bliver læst højt i gruppen. Det kræver derfor ingen forberedelse at deltage, blot en lyst til at tale med andre om de personlige erfaringer, tanker og følelser, litteraturen vækker.

Har du lyst til at mødes med andre om god litteratur, så mød op på Vanløse Bibliotek onsdage i lige uger kl. 15 i Bibliotekslokalet, eller spørg en bibliotekar, så guider de dig til lokationen. Det er kvit og frit at deltage, alle er velkomne, og man behøver ikke at tilmelde sig i forvejen.

Læsegruppen på Vanløse Bibliotek er en del af et samarbejde på tværs af Læseforeningen, Sundheds-, Omsorgs- og Kulturforvaltningerne i København om at skabe åbne skønlitterære læsefællesskaber for københavnerne på biblioteker bredt i byen.

Hvor: Vanløse Bibliotek i Bibliotekslokalet

Hvornår: Onsdage i ige uger kl. 15-16

Hvad: Fælleslæsning og samtale om litteraturen

Tilmelding: Ikke nødvendig