Los hispanohablantes

P.t. ingen ledige pladser. Læseklubben mødes hver sjette mandag kl. 17-19 på Kulturstationen Vanløse

Om klubben

Hvis du er interesseret i spansk og latinamerikansk kultur og litteratur, så er denne læseklub måske noget for dig.

I denne klub læser og diskuterer vi spansk og latinamerikansk litteratur. Vi læser spanske og latinamerikanske forfattere på spansk og i dansk oversættelse

Vi  har fx læst Juan José Millás: Sådan var ensomheden/La soledad era esto og Arturo Pérez-Reverte: Sydens dronning/La reina del sur.

Samtalen om bøgerne foregår både på spansk og dansk.

Klubben er etableret i efteråret 2021 og består af fem medlemmer.

Praktisk information

Læseklubben er brugerstyret og har derfor en frivillig tovholder, der sørger for at hente assistance fra biblioteket til bl.a. inspiration og lokalebooking.

Har du lyst til at være med i denne læseklub eller være kontaktperson for en ny klub, så kontakt Københavns bibliotekers læseklubkoordinator, laeseklubber@kk.dk.