Din guide til det bedste fra biblioteket

Vi har gjort det nemt for dig. Bliv introduceret til bibliotekets tilbud direkte i din indbakke.

Bliv klædt på til at bruge biblioteket og alle dets tilbud

Tilmeld dig nedenfor og få serveret de bedste tilbud direkte i din indbakke. Få bl.a. tips til hvordan du låner på farten, eller hvordan du sikrer at være blandt de første, der får fingrene i de nyeste bøger.

Du får første mail allerede kort efter tilmelding - og vi sender dig yderligere fem introduktionsmails med håndplukket inspiration og relevante tips.
Derefter holder vi dig løbende opdateret på spændende og nye tilbud, så du altid får det bedste ud af biblioteket. Regn med at høre fra os 4-6 gange årligt.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.