Den Forsvundne Bog

Oplev Tina Sakuras fantasi-detektiv-fortælling, hvor du styrer historiens gang. Historien er skrevet helt specielt til Sydhavnens Bibliotek og kan kun opleves i området omkring biblioteket.

Fortællingen følger logikken fra DU ER SELV HOVEDPERSONEN-bøgerne, og din opgave er at hjælpe hovedpersonerne, Karen og Vilhelm med at finde Den Forsvundne Bog. Men i stedet for at vælge sidetal, skal man gå hen til bestemte steder udenfor biblioteket for at fremskynde fortællingen.

For at begynde Den Forsvundne Bog skal du åbne fortællingen i appen Echoes ved at trykke her, eller ved at vælge historien på kortet i appen.

Når du har påbegyndt Den Forsvundne Bog i appen skal du gå hen til den runde bænk bag biblioteket, og fortællingen vil begynde. Det er nu din opgave at hjælpe Karen og Vilhelm med få bogen tilbage.

Den Forsvundne Bog er skrevet af børnebogsforfatteren, Tina Sakura, som har en helt særlig evne til at skabe et univers af vemod, varme og naturens underfundige væsen. Hendes fortællinger er finurlige, overraskende og dragende for både voksne og børn, så tøv ikke med at tage hele familien med på jagten efter Den Forsvundne Bog.

Den Forsvundne Bog er for børn i alderen 6-12 og rigtig god i selskab med voksne.