Sådan låner læseklubberne bøger

Læseklubmedlemmer låner bøger på samme måder som Københavns Bibliotekers øvrige brugere.

Man skal være registreret som låner i Københavns Biblioteker for at kunne låne eller reservere via vores hjemmeside eller app.

På vores hjemmeside og app kan du tilmed se, hvilke biblioteker der har bogen hjemme. Så ved du, om hvor du skal tage hen for at låne bogen med det samme.

Har du brug for hjælp til at finde eller reservere en bog, kan du altid spørge en vært på et af vores biblioteker eller ringe til Biblioteket Online: 33 66 30 00.

Der gælder de samme regler for lånetid og aflevering, som for Københavns Bibliotekers øvrige lånere. Det vil sige, at lånetiden er 28 dage, og afleverer man for sent gælder Københavns Bibliotekers regler for gebyr. Her kan du læse mere om bibliotekets reglement.

Hvad hvis Københavns Biblioteker ikke har de bøger, vi skal bruge?

Vi kan desværre ikke have stakkevis af alle bøger. Derfor kan det være, at I må skaffe bøgerne på anden vis end gennem Københavns Biblioteker. Fx