TID og Mandagshåndværk

19.02.24
Det er stadig hver mandag, fra kl. 15.00 til 20.00, at vi fordyber os og samles omkring håndens arbejde. Det er nemt. Mød op på BIBLIOTEKET og tag dit eget håndarbejde med, eller prøv nogle af værkstedets små craft-aktiviteter af. Prøv noget nyt. Det er ganske gratis og kræver ingen tilmelding.

Det nye er, at vi deltager i Museum Trapholts nye fællesskabte projekt TID, hvor tiden udforskes som koncept.

Gennem broderi visualiseres temaet i ord og skrift. Lav din egen proces fra skitse til broderi, valg af skrift/typografi og udtryk og oversættelse heraf til broderi.

Der arbejdes på gammelt hvidt sengelinned.

Helt frem til mandag d. 29. april kan du mødes med andre TID-deltagere som en del af Mandagshåndværk, vores tekstile fællesskab på BIBLIOTEKET.

Kom i det tidsrum der passer dig. Har du selv skaffet et broderikit fra Trapholt medbringer du det sammen med linned til at brodere på.

Der er ikke decideret undervisning, men vi mødes i et fællesskab om projektet.

I det omfang der er interesse for det ser vi vejledningsvideoer, tips og tricks og relevante oplæg sammen.

Alle mandage undtagen helligdage fra kl. 15.00 til 20.00.