Er du vild med Operarejsen?

23.02.23
Får du også lyst til at dykke ned i operaens verden, efter at have set den seneste sæson af DRs Operarejsen? Så læs med her - Biblioteket giver nemlig adgang til timevis af opera, balletforestillinger og klassiske koncerter. Alt sammen fra din egen computer.

Vil du se opførelser af de operaer de tre venner oplever i den seneste sæson af Operarejsen, giver biblioteket dig adgang til Medici.tv - den klassiske musik og ballets svar på Netflix. Du kan streame gamle klassiske koncerter, se balletforestillinger, operaer, dokumentarer, tage en "master-class" og endda opleve live events fra de store koncerthuse.
Direkte fra din egen computer.

Du kan logge på Medici med dit cpr og pinkode til biblioteket

Vil du bare lytte til musikken, giver bibliotekerne også adgang til Naxos Music Library, som er verdens største online bibliotek for klassisk musik.

Læs mere om hvordan du tilgår Naxos Music her

Bliv klogere på Opera med biblioteket

Hvis du vil vide mere om opera har Københavns biblioteker lavet et lille opera kursus du kan få direkte i din indbakke, tilmeld dig nu