Familier
Børn

Mit barns første rytme

16.04.24
Rikke Mejlhede-Cranø giver en indføring i, hvilke positive effekter musikalske stimuli kan have for børn. Hun vil også give tips til at spille og synge med dit barn derhjemme.

Rikke er uddannet psykomotorisk terapeut/afspændingspædagog samt pædagog med speciale i musikpædagogik. Herudover er hun musiker og yogalærer og har de seneste 17 år undervist inden for fødsels- og familieområdet bl.a. i babyrytmik, familierytmik, fødselsforberedelse og efterfødselsforløb, kropstræning og yoga for gravide. Rikke arbejder til daglig hos APA - Aftenskolen for psykomotorik og afspændingspædagogik.

Praktisk

Her er begrænsede antal pladser, så husk at bestille billet. Billetten gælder til 1 voksen +1 barn i alderen 2-18 måneder.

Arrangementet foregår i Krystalgade 15 på 4. sal.

Mit barns første

er et tilbud på Københavns Hovedbibliotek tirsdage kl. 11-12 fra 19/3 – 14/5.

Her kan du blive klogere på dit barns udvikling, når vi fordyber os i sprog, motorik, sang, læsning, ernæring og rytmik. Oplæggene varetages af en række forskellige eksperter i hyggelige rammer. De kombinerer faglig viden med praktiske øvelser.