Familier
Børn

Mit barns første bevægelse

02.04.24
Rikke Mejlhede-Cranø fortæller om børns sansemotoriske udvikling og om hvordan børn lærer gennem krop og bevægelse. Hun deler også en række øvelser til at stimulere barnets motoriske udvikling derhjemme.

Rikke er uddannet psykomotorisk terapeut/afspændingspædagog, musiker, yogalærer samt pædagog med speciale i musikpædagogik og sundhedspsykologi. Rikke har de seneste 17 år undervist inden for fødsels- og familieområdet i bl.a. babymotorik, familierytmik, fødselsforberedelse og efterfødselsforløb samt kropstræning og yoga for gravide. Til dagligt arbejder hun hos APA - Aftenskolen for psykomotorik og afspændingspædagogik.

Praktisk
Billetten gælder til 1 voksen +1 barn i alderen 2-18 måneder. Husk at melde afbud til hblaes@kk.dk hvis I bliver forhindret.

Arrangementet foregår i Krystalgade 15 på 4. sal.

Mit barns første er et tilbud på Københavns Hovedbibliotek tirsdage kl. 11-12 fra 19/3 – 14/5.

Her kan du blive klogere på dit barns udvikling, når vi fordyber os i sprog, motorik, sang, læsning, ernæring og rytmik. Oplæggene varetages af en række forskellige eksperter i hyggelige rammer. De kombinerer faglig viden med praktiske øvelser.