Bøger der gør en forskel

På søndag ruller endnu en sæson af det populære DR2-program "Bøger der gør en forskel" over skærmen. Også denne gang er programmet lavet i samarbejde med Københavns Biblioteker.

Når Maria Månson i den nye sæson af  "Bøger, der gør en forskel" sammen med forfattere, litteratureksperter og læserer går i dybden med syv nye danske romaner er det endnu engang i samarbejde med Københavns Biblioteker. Programmet er nemlig optaget i BIBLIOTEKET Rentemestervejs smukke arkitekttegnede omgivelser og hvert program afsluttes med en boganbefaling ved Caroline Enghoff Mogensen, der er bibliotekar på Blågårdens Bibliotek.

Første program sendes søndag d. 8. november på DR2 kl. 22 og handler om Niviaq Korneliussens "Blomsterdalen".

Har du ikke fået set de to første sæsoner, kan de ses på dr.dk.

Se "Bøger, der gør en forskel" på dr.dk

Nedenfor kan du se og reservere de syv romaner som er med i programmet.