Københavns Hovedbibliotek
Børn

Mit barns første søvn

09.04.24
Katrine Rønn Arnhem giver tips og tricks til hvordan du kan berolige dit med massage og deler ud af sin viden inden for baby- og børnesøvn.

Katrine er uddannet kranio sakral, massage- og zoneterapeut for børn i alderen 0-3 år, søvn- og ammevejleder i København. Hun har netop udgivet bogen ”God søvn, glade børn” og har Instagramprofilen ”babyterapeuten”.

Praktisk

Her er begrænsede antal pladser, så husk at bestille billet. Billetten gælder til 1 voksen +1 barn i alderen 2-18 måneder.

Arrangementet foregår i Krystalgade 15 på 4. sal.

Mit barns første

er et tilbud på Københavns Hovedbibliotek tirsdage kl. 11-12 fra 19/3 – 14/5.

Her kan du blive klogere på dit barns udvikling, når vi fordyber os i sprog, motorik, sang, læsning, ernæring og rytmik. Oplæggene varetages af en række forskellige eksperter i hyggelige rammer. De kombinerer faglig viden med praktiske øvelser.