Lokalitet
Litteratur og lyrik

København læser sammen - Bliv en del af fællesskabet

06.05.24
Få inspiration til, hvad du og/eller din læseklub skal læse.

Det kan du opleve

Hver måned tilbyder 2-3 litteraturformidlere fra Københavns Hovedbibliotek inspiration til, hvad byens læseklubber kan læse, og hvordan man kan tale om bøgerne.

Man behøver dog ikke være med i en læseklub for at deltage. Arrangementet giver i det hele taget inspiration til din kommende læsning, når formidlerne går på opdagelse i vores udstillinger og samling og fortæller, hvad de har fundet.

Er du endnu ikke med i en læseklub? Formidlerne hjælper dig også gerne med at finde eller oprette en læseklub.

Praktisk info

• Arrangementet er d.6/5 kl. 17 på Københavns Hovedbibliotek
  • Det foregår på 4. etage "LIVE", Store scene
  • Arrangementet er gratis og uden pladsbilletter. Bemærk, at udsynet til scenen er begrænset fra visse pladser. Derfor anbefaler vi, at man kommer i god tid.

Find vej

Fra Hovedbibliotekets hovedindgang kan du finde 4. etage på følgende måder:

• Tag elevatoren på din højre hånd, når du står med ryggen til Krystalgade.
  • Tag trapperne på din højre hånd, når du står med ryggen til Krystalgade.
  • Tag rulletrapperne op til 3. etage. For enden af sidste rulletrappe går en trappe på din højre side op til 4. etage.