På rejse i fantasy og science-fiction - anbefalinger fra Vi elsker bøger LIVE d. 23/3

23.03.23
Her finder du anbefalingerne og videoen fra Vi elsker bøger LIVE: På rejse i fantasy og science-fiction d. 23. marts

Til denne vi elsker bøger LIVE anbefalede børnebibliotekarerne Julie & Julie og børnelitteraturformidler Kathrine Pachniuk ’Bibliotekat’ på Instagram de allerbedste fantasy og science-fiction-bøger, som indeholder den fedeste world-building.

Det blev en kavalkade af fantastiske, fantasifulde og skønne bøger fra de storlæsende bogelskere Kathrine, Julie & Julie.

Se LIVE arrangementet på Facebook

Du kan bestille alle bøgerne som blev anbefalet herunder.

For tweens

For unge

Om Vi elsker bøger festival

D. 20. - 25. marts afholdes Københavns Bibliotekers årlige festival Vi elsker bøger. Festivalen henvender sig til børn i alderen 0-14 år og deres voksne. Oplev koncerter, teater, workshops, højtlæsning, quizzer og meget mere for hele familien.