Læs dig klar til Vi elsker bøger 2024

Få inspiration til din næste læseoplevelse inden festivalen Vi elsker bøger går i gang!

Er du klar til Vi elsker bøger? Frygt ej! Her får du en liste med gode læseoplevelser til hele familien!

Årets tema er Vi elsker bøger, NaturligVIS!, hvor vi stiller skarpt på naturen i børnelitteraturen - Hvad kan vi finde i undergrunden, hvor stærk er en myrer og findes der havfruer og rumpenisser i virkeligheden? Børnebibliotekarene har rundt om i byen fisket deres yndlingsnatur frem af litteraturen, og udfoldet det gennem workshops, udstillinger, koncerter og teater. Herunder får du nogle af de temaer du kan opleve på dit lokale børnebibliotek.

Du kan finde det trykte program på dit lokalebørnebibliotek, eller som PDF på Vi elsker bøgers side.

Gå under jorden på Østerbro

Oplev Ronja Røverdatters univers på Ørestad Bibliotek

Bliv klog på sten og fossiler i Brønshøj

På dybt vand med Hovedbiblioteket