Vi elsker bøger podcast: Dansk natur er for vild med Anders Kofoed

14.02.24
Julie & Julie har inviteret Anders Kofoed i studiet til en snak, om hvor vild den danske natur er, dyr med superkræfter og selvfølgelig de bøger om natur og dyr, Anders har skrevet.

Anders Kofoed er forfatter, biolog og zoolog

Anders Kofoed er en fremragende naturformidler, der begejstret beretter om den natur, der omgiver os. I sine bøger til både små og store fortæller han om underlige dyrearter, fantastiske superkryb, gakkede naturfænomener samt meningen med selve livet.

Her aflytter eller henter du episoden "Dansk natur er for vild med Anders Kofoed"
Varighed: 38:21 minutter

Du kan abonnere på podcasten på iTunes
Du kan abonnere på podcasten på Spotify
Du kan abonnere på podcaten på Deezer
Du kan abonnere på podcasten på eReolen
Du kan abonnere på podcasten på Podbean

Eller skriv 'Børnebogcast' i søgefeltet på din podcast-app

Du kan holde øje med Børnebogcast på Københavns Børnebibliotekers Facebook.

Om Vi elsker bøger festival

Vi elsker bøger festivalen afholdes d. 4. - 9. marts i 2024 på samtlige biblioteker i København.

I 2024 sætter Vi elsker bøger fokus på naturen i børnelitteraturen. For hvad er egentlig natur? Hvad er helt naturligt? Og hvad er vild natur for noget?

Se alle festivalens arrangementer på Københavns Børnebibliotekers Facebookside eller lige her på vores hjemmeside