BogDate 30 På Landet

Forfatterne Josefine Klougart og Dennis Gade Kofod mødes til en snak om deres bøger, der har beskrevet litterære landskaber fra Mols til Bornholm.

Hør podcast

Golden Days

De to forfattere fra hver sin del af Danmark mødtes til et arrangement i Rundetårn i forbindelse med Golden Days Festival - en årligt tilbagevendende kulturhistorisk festival som Københavns Kommune blandt andre står bag.

I år var Golden Days dog taget på landet for at undersøge danskernes forhold til landet kontra byen.

Fra Mols til Bornholm

Josefine Klougart har bl.a. skrevet bøgerne Stigninger og Fald til Alt dette kunne du Få og En af os Sover .

Dennis Gade Kofod har bl.a. skrevet bøgerne Nexøtrawl, Nancy, Det Levende Land, Power to X

Forfatterne Josefine Klougart og Dennis Gade Kofod med interviewer og tilrettelægger på videnskabsfestivalen Blume - Steffen Kreiberg Knudsen- i midten

Ingen brugbar lyd

Desværre er lydoptagelserne fra de to andre arrangementer i Rundetårn i forbindelse med Golden Days På Landet ikke brugbare, og derfor er der ingen podcast om Litterære Landskaber med Dy Plambeck og Malte Tellerup eller arrangementet Taletid med forfatterne Andreas Vermehren Holm og Charlotte Weitze, forsker i økologi og biologisk mangfoldighed Hans Henrik Brun og filmdokumentarist Phie Ambo. .

Om podcasten

Podcasten er produceret og tilrettelagt af Claus Vittus og indgår i serien 'BogDate'.

Underlægningsmusik: Epidemic Sound

Hør flere afsnit af BogDate

Abonner på podcasten, der hvor du ellers lytter dine podcast -  og få flere anbefalinger og interviews med forfattere.